Buna seara,
A facut cineva o detarare la RAR ?
Am fost zilele trecute sa scot CIV- ul de la RAR, intreband despre posibilitatea de a avea pe noul CIV o greutate de 1200 kg in loc de 1300 cat este in prezent (detarare) mi s-a comunicat ca nu am mari sanse daca fac o cerere la sediul din Grivitei si ca ar fi mult mai bine daca as solicita producatorului o alta placuta cu greutatea dorita si apoi sa revin la RAR pentru modificare.
intrebarea este, daca cineva a procedat in acest fel si care ar fi pasii de urmat (personal mi se pare mult mai dificil decat sa depui o cerere la tine in tara si pe baza unor normative sa-ti aprobe sau nu doleanta)
Din actele rulotei reiese ca producatorul pentru acelasi model de rulota a prevazut MMA 1200 precum si MMA 1300
bineinteles ca si greutatea de incarcare se modifica : 300kg sau 400kg rulota avand greutate proprie de 900kg.
in speranta ca sunt printre noi colegi cu mai multa experienta in acest demers astept pareri si sfaturi
Multumesc.
Astăzi este 06 Iun 2023, 03:44
Detarare Rulota
Moderator: Moderatori
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici:
viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici:
viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
-
- Membru forum
- Mesaje: 252
- Membru din: 29 Dec 2010, 22:18
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 16 Oct 1973
- Localitate: bucuresti
Detarare Rulota
Fendt 420 Saphir+ Passat
-
- Membru forum
- Mesaje: 1180
- Membru din: 27 Oct 2009, 11:32
- Oras: Brasov
- Data nasterii: 11 Sep 1958
- Localitate: Brasov
- Contact:
Re: Detarare Rulota
Cum ați specificat, insistați să vă facă detararea prin reducerea sarcinii utile. Se poate rezolva elegant fără probleme. Doar VOINȚĂ este NEVOIE.
Eu nu am făcut la rulotă, dar am făcut la mașină când am schimbat motorul. Au detarat-o pentru motor și pentru cârligul de remorcare.
Eu nu am făcut la rulotă, dar am făcut la mașină când am schimbat motorul. Au detarat-o pentru motor și pentru cârligul de remorcare.
invata repede si aplica... tot repede.
RENAULT Megane IV TCE140
Rulotă T.E.C. Siena Saphir 390T
tel. 0742044570
RENAULT Megane IV TCE140
Rulotă T.E.C. Siena Saphir 390T
tel. 0742044570
-
- Membru forum
- Mesaje: 252
- Membru din: 29 Dec 2010, 22:18
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 16 Oct 1973
- Localitate: bucuresti
- Marius Dulcu
- Membru asociat
- Mesaje: 203
- Membru din: 12 Dec 2017, 14:16
- Oras: Timisoara
- Data nasterii: 05 Mar 1982
Re: Detarare Rulota
Salut!Arcadie Sandu scrie: ↑09 Ian 2021, 18:34Buna seara,
A facut cineva o detarare la RAR ?
Am fost zilele trecute sa scot CIV- ul de la RAR, intreband despre posibilitatea de a avea pe noul CIV o greutate de 1200 kg in loc de 1300 cat este in prezent (detarare) mi s-a comunicat ca nu am mari sanse daca fac o cerere la sediul din Grivitei si ca ar fi mult mai bine daca as solicita producatorului o alta placuta cu greutatea dorita si apoi sa revin la RAR pentru modificare.
intrebarea este, daca cineva a procedat in acest fel si care ar fi pasii de urmat (personal mi se pare mult mai dificil decat sa depui o cerere la tine in tara si pe baza unor normative sa-ti aprobe sau nu doleanta)
Din actele rulotei reiese ca producatorul pentru acelasi model de rulota a prevazut MMA 1200 precum si MMA 1300
bineinteles ca si greutatea de incarcare se modifica : 300kg sau 400kg rulota avand greutate proprie de 900kg.
in speranta ca sunt printre noi colegi cu mai multa experienta in acest demers astept pareri si sfaturi
Multumesc.
Ati reusit sa faceti detararea? Cum ati procedat?
Fendt Saphir 495
-
- Membru forum
- Mesaje: 252
- Membru din: 29 Dec 2010, 22:18
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 16 Oct 1973
- Localitate: bucuresti
Re: Detarare Rulota
am hotarat sa apelez la un dealer Fendt sa-mi obtina placuta oficiala (mai simplu atunci cand este un dealer autorizat)
voi continua cu demersul meu (nu am de gand sa schimb masina pentru 100 kg)
voi continua cu demersul meu (nu am de gand sa schimb masina pentru 100 kg)
Fendt 420 Saphir+ Passat
-
- Membru forum
- Mesaje: 252
- Membru din: 29 Dec 2010, 22:18
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 16 Oct 1973
- Localitate: bucuresti
Re: Detarare Rulota
Am reusit,
Dupa de cam facut adresa catre Fendt, la o saptamana am primit raspunsul ca sunt de acord cu cererea mea si mi-au trimis o noua placuta cu MMA-ul modificat.
Am fost la sediul RAR Grivitei (pentru Bucuresteni), am depus cererea atasand copie dupa cartea veche, scrisoarea de la producator cu placuta si am asteptat.
Dupa 10 zile am primit raspuns acasa precum ca sunt de acord cu cererea mea si va trebui sa merg la RAR pentru omologare (re).
Am plecat plin de optimism si am dat fata cu functionarul de la RAR. de aici a inceput intristarea, mi s-a comunicat ca pentru aceasta operatiune se taxeaza cu 2200 ron (aprox)
si sa fiu multumit ca mi s-a aprobat detararea
In acest pret intra omologarea, inspectia tehnica (aveam ITP-ul vechi, de 2 luni), eliberarea unei noi carti.
per ansamblu, daca stiam ca ma costa aproape 500 euro poate schimbm masina, dar dupa 1.5 ore de condus prin traficul din Bucuresti cu rulota am decis sa platesc.
Cost total 2185 ron, dupa care trebuie sa schimb si talonul.
Per total nu cred ca se merita din punct de vedere financiar.
Dupa de cam facut adresa catre Fendt, la o saptamana am primit raspunsul ca sunt de acord cu cererea mea si mi-au trimis o noua placuta cu MMA-ul modificat.
Am fost la sediul RAR Grivitei (pentru Bucuresteni), am depus cererea atasand copie dupa cartea veche, scrisoarea de la producator cu placuta si am asteptat.
Dupa 10 zile am primit raspuns acasa precum ca sunt de acord cu cererea mea si va trebui sa merg la RAR pentru omologare (re).
Am plecat plin de optimism si am dat fata cu functionarul de la RAR. de aici a inceput intristarea, mi s-a comunicat ca pentru aceasta operatiune se taxeaza cu 2200 ron (aprox)
si sa fiu multumit ca mi s-a aprobat detararea
In acest pret intra omologarea, inspectia tehnica (aveam ITP-ul vechi, de 2 luni), eliberarea unei noi carti.
per ansamblu, daca stiam ca ma costa aproape 500 euro poate schimbm masina, dar dupa 1.5 ore de condus prin traficul din Bucuresti cu rulota am decis sa platesc.
Cost total 2185 ron, dupa care trebuie sa schimb si talonul.
Per total nu cred ca se merita din punct de vedere financiar.
Fendt 420 Saphir+ Passat