Astăzi este 06 Iun 2023, 09:47
detalii tehnice
Moderator: Moderatori
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Am o nelamurire, si anume : un invertor de 1000 W descarca mai repede acumulatorul decat un invertor de 600 W daca la ambele avem sa zicem acelasi consum de 500 W ? Mi-as lua un invertor de 1000 (in caz ca voi avea ocazional nevoie de cei 1000 W ) chiar daca necesarul e de 500 W dar daca descarca bateria in 30' nu am facut mare branza.Loghin zicea mai sus ca un invertor de 600 l-a tinut 5 ore.Oare cel de 1000 poate face acelasi lucru la un consum mic ?
-
- Membru forum
- Mesaje: 161
- Membru din: 28 Noi 2007, 18:07
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Dane, consumul este mai mare in repaus la 1000 W decit la cel de 500W . dar cele de ultima generatie au un sistem de economisire a energiei, astfel ca atunci cind pornesti un consumator invertorul porneste automat.
Despre descarcarea bateriei am scris mai sus; depinde de ce consumatori ai porniti. Creste consumul, bateria se descarca mai repede.
Pentru rulota i-ti trebuie un invertor de max 500W .Iar la capitolul consumatori, de preferat cei cu consumuri cit mai mici pentru ca bateria sa tina cit mai mult.
Despre descarcarea bateriei am scris mai sus; depinde de ce consumatori ai porniti. Creste consumul, bateria se descarca mai repede.
Pentru rulota i-ti trebuie un invertor de max 500W .Iar la capitolul consumatori, de preferat cei cu consumuri cit mai mici pentru ca bateria sa tina cit mai mult.
- Sandu Toma
- Membru forum
- Mesaje: 2711
- Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Din stiu eu, acumulatoarele cu gel nu comporta probleme deosebite la incarcare.
Se pot incarca in mers de la alternatorul masinii sau stationar de la 220Vca printr-un redresor, preferabil reglabil pentru a nu se depasi curentul de incarcare( recomandat a fi 1/10 din capacitatea in Ah a acumulatorului)
S-ar putea ca alti colegi sa aiba informatii mai complete despre acumulatoarele cu gel.
Se pot incarca in mers de la alternatorul masinii sau stationar de la 220Vca printr-un redresor, preferabil reglabil pentru a nu se depasi curentul de incarcare( recomandat a fi 1/10 din capacitatea in Ah a acumulatorului)
S-ar putea ca alti colegi sa aiba informatii mai complete despre acumulatoarele cu gel.
Orice problema are o rezolvare practica
- Stefan Iuga
- Membru forum
- Mesaje: 41
- Membru din: 31 Mar 2007, 19:20
- Localitate: Bucuresti
Incarcatorul pentru bateriile cu gel trebuie sa aibe indicativul IUoU. Un exemplu:
http://cgi.ebay.de/Waeco-IUOU-Kompaktla ... 18Q2el1247
http://cgi.ebay.de/Waeco-IUOU-Kompaktla ... 18Q2el1247