Astăzi este 06 Iun 2023, 09:47

detalii tehnice

Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei electrice.

Moderator: Moderatori

Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Dan Cilan
Membru forum
Mesaje: 635
Membru din: 13 Apr 2008, 20:08
Localitate: Zalau
Contact:

Mesaj de Dan Cilan » 06 Mai 2008, 23:54

Am o nelamurire, si anume : un invertor de 1000 W descarca mai repede acumulatorul decat un invertor de 600 W daca la ambele avem sa zicem acelasi consum de 500 W ? Mi-as lua un invertor de 1000 (in caz ca voi avea ocazional nevoie de cei 1000 W ) chiar daca necesarul e de 500 W dar daca descarca bateria in 30' nu am facut mare branza.Loghin zicea mai sus ca un invertor de 600 l-a tinut 5 ore.Oare cel de 1000 poate face acelasi lucru la un consum mic ?
http://www.fantanele-belis.ro/
0745634366
Ford Ranger+ Bürstner City 520

George Burneci
Membru forum
Mesaje: 161
Membru din: 28 Noi 2007, 18:07
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de George Burneci » 07 Mai 2008, 00:43

Dane, consumul este mai mare in repaus la 1000 W decit la cel de 500W . dar cele de ultima generatie au un sistem de economisire a energiei, astfel ca atunci cind pornesti un consumator invertorul porneste automat.
Despre descarcarea bateriei am scris mai sus; depinde de ce consumatori ai porniti. Creste consumul, bateria se descarca mai repede.
Pentru rulota i-ti trebuie un invertor de max 500W .Iar la capitolul consumatori, de preferat cei cu consumuri cit mai mici pentru ca bateria sa tina cit mai mult.

Dan Cilan
Membru forum
Mesaje: 635
Membru din: 13 Apr 2008, 20:08
Localitate: Zalau
Contact:

Mesaj de Dan Cilan » 10 Mai 2008, 09:06

Mai am o nelamurire , daca iau un acumulator cu descarcare lenta ( gel) , cum il incarc daca nu am redresor ?Pot sa-l pun pe masina sa-l incarc in mers ?
http://www.fantanele-belis.ro/
0745634366
Ford Ranger+ Bürstner City 520

Avatar utilizator
Sandu Toma
Membru forum
Mesaje: 2711
Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Sandu Toma » 10 Mai 2008, 09:44

Din stiu eu, acumulatoarele cu gel nu comporta probleme deosebite la incarcare.
Se pot incarca in mers de la alternatorul masinii sau stationar de la 220Vca printr-un redresor, preferabil reglabil pentru a nu se depasi curentul de incarcare( recomandat a fi 1/10 din capacitatea in Ah a acumulatorului)
S-ar putea ca alti colegi sa aiba informatii mai complete despre acumulatoarele cu gel.
Orice problema are o rezolvare practica

Avatar utilizator
Stefan Iuga
Membru forum
Mesaje: 41
Membru din: 31 Mar 2007, 19:20
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Stefan Iuga » 10 Mai 2008, 10:15

Incarcatorul pentru bateriile cu gel trebuie sa aibe indicativul IUoU. Un exemplu:

http://cgi.ebay.de/Waeco-IUOU-Kompaktla ... 18Q2el1247
Stefan Iuga
EURA MOBIL 635 LS - tel: 0721.409.224
www.thevenusproject.com

Raspunde