Astăzi este 30 Mai 2023, 15:32

Locuri neamenajate unde se poate merge cu rulota

Moderator: Moderatori

Reguli forum
Forum rules
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
rulotistul cel istet

Locuri neamenajate unde se poate merge cu rulota

Mesaj de rulotistul cel istet » 20 Sep 2006, 19:20

Salutari rulotisti! :D

Cred ca un subiect cu acest titlu ar fi interesant.
Invit pe toti cei care stiu locuri unde se poate merge cu rulota cat mai in mijlocul naturii sa impartaseasca prin intermediul acestui forum experientele lor.

In speranta ca mai sunt si alti amatori de "off-camping",

rulotistul cel istet

teodor97

Mesaj de teodor97 » 22 Sep 2006, 11:25

Asteptam cu interes aceasta harta.
Poate este cineva interesat de acest loc minunat.

Am vazut ceva poze cu aceste locuri minunate si tb sa recunosc ca este absolut minunat.

Toate cele bune,

Razvan Rucareanu

Mesaj de Razvan Rucareanu » 16 Oct 2006, 14:40

La Plaiu Foii mie mi-a placut foarte mult, am fost de multe ori si asi mai merge cu placere pentru ca nu am mai fost de multa vreme.
Am vazut ca cei din club merg des la Valea Cerbului care dupa parerea mea merita doar de luni pana vineri pentru ca este foarte aglomerata. Si ploua mai tot timpul! Am fost si eu prin primavara si cand am vazut ce piatra au pus pe drum.... si sa nu mai vorbim ca inchiriaza ATV-uri... toata iarba de langa sosea era alba de la praf. Nu mai merg acolo!
Puteti incerca si Valea Doftanei, se poate campa 'jos' pe rau, se poate urca barajul care ofera o priveliste foarte frumoasa (cu exceptia gunoaielor care ne inconjoara peste tot). Se ajunge prin Campina, drumul este asfaltat.
Daca este cineva interesat de Valea Doftanei... poate mergem impreuna.