Astăzi este 10 Iun 2023, 17:07
In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
Moderator: Moderatori
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
Pe acest topic vreau sa va dau cateva sfaturi ca utilizator de 3 generatoare Kipor IG 1000, IG 2000 si IG 2600.Eu am trecut de la IG 1000 rapid la IG 2000 si apoi la 2600 pentru ca il folosesc si in gospodarie si aveam cateodata probleme cu curentul iar un fai de 2000 W sau o bormasina de 800-1000 W merge bine pe 2600, diferenta intre 2000 si 2600 se simte. Pentru o rulota la iluminat, frigider sau alti consumatori mici e suficient si 1000-ul.
Lista de sfaturi:
- nu suprasolicitati generatorul si nu puneti pe el consumatori mai mari de 80% din puterea lui nominala, cand merge deja prea turat scoateti un consumator
- cand il porniti fiti atenti sa nu aveti in prizele lui consumatori deja cuplati
- nu puneti ulei de amestec in benzina ca la alte aparate, are baie separata de ulei !!
- daca l-ati rasturnat la transport, E BUBA MARE, mie nu mi-ai mai pornit 2 din cauza asta, e drept ca nu am asteptat prea mult sa li se scurga uleiul si am incercat sa le pornesc asa, rezultatul - fost la service cu ele sa le curete; deci atentie
- cand e rece aparatul folositi socul, cand e cald (5 minute de la oprire) merge fara soc; nu trageti de sfoara in nestire, toate aparatele pornesc din 2-3 sfori maxim, daca nu - e ceva in neregula. Lasat-i sa mearga in gol 1 minut dupa care puneti consumatorii pe el si cuplati smart tr. pt reglarea turatiei in functie de consum
- fiti atenti la becul galben care indica lipsa uleiului, cand e in mers nu prea da comanda de oprire din lipsa uleiului ci doar la pornire nu mai permite (mie mi s-a aprins becul de ulei dupa 15-20 ore de functionare. Se completeaza cu ulei 15W-40
- SA NU VA PUNA PACATUL SA PUNETI PE EL APARATE DE SUDURA, PICA INSTANTANEU INVERTORUL si e jumatate din el ca pret
- verificati din cand in cand daca nu s-au desprins piulitele de la baza lui, are niste suruburi lungi care daca le pierdeti sunt greu de gasit, poza 1 - daca il folositi pe vreme mai umeda (exclus cu el in ploiaie), i se imbacseste filtru de aer mai rapid, oricum va recomand sa spalati periodic elementul filtrant de aer. Nu porniti generatorul fara filtru sau cu filtru ud si evitati pe cat posibil sa-l utilizati in praf excesiv
- folositi un cablu de la el la consumatori cat mai scurt si care sa nu stea incolacit tip bobina, daca utilizati bobina desfaceti tot cablul de pe ea si insirati-l cu bucle cat mai largi pe pamant. Va recomand prelungitoare de calitate, fugiti de cele din super si Hypermarcheturi, au sectiunea firului mica si legaturile slabe, le recunoasteti fiind subtiri si foarte maleabile chiar daca au preturi atractive, cautati ceva la magazine de specialitate profi.
- daca doriti totusi sa-l utilizati si sa aveti si liniste deplina puteti sa-l puneti intr-o groapa carei-a i-ati captusit peretii si acoperisul cu vata mineala de fatada, dar lasati si spatiu de evacuare gaze si admisie aer.
Lista de sfaturi:
- nu suprasolicitati generatorul si nu puneti pe el consumatori mai mari de 80% din puterea lui nominala, cand merge deja prea turat scoateti un consumator
- cand il porniti fiti atenti sa nu aveti in prizele lui consumatori deja cuplati
- nu puneti ulei de amestec in benzina ca la alte aparate, are baie separata de ulei !!
- daca l-ati rasturnat la transport, E BUBA MARE, mie nu mi-ai mai pornit 2 din cauza asta, e drept ca nu am asteptat prea mult sa li se scurga uleiul si am incercat sa le pornesc asa, rezultatul - fost la service cu ele sa le curete; deci atentie
- cand e rece aparatul folositi socul, cand e cald (5 minute de la oprire) merge fara soc; nu trageti de sfoara in nestire, toate aparatele pornesc din 2-3 sfori maxim, daca nu - e ceva in neregula. Lasat-i sa mearga in gol 1 minut dupa care puneti consumatorii pe el si cuplati smart tr. pt reglarea turatiei in functie de consum
- fiti atenti la becul galben care indica lipsa uleiului, cand e in mers nu prea da comanda de oprire din lipsa uleiului ci doar la pornire nu mai permite (mie mi s-a aprins becul de ulei dupa 15-20 ore de functionare. Se completeaza cu ulei 15W-40
- SA NU VA PUNA PACATUL SA PUNETI PE EL APARATE DE SUDURA, PICA INSTANTANEU INVERTORUL si e jumatate din el ca pret
- verificati din cand in cand daca nu s-au desprins piulitele de la baza lui, are niste suruburi lungi care daca le pierdeti sunt greu de gasit, poza 1 - daca il folositi pe vreme mai umeda (exclus cu el in ploiaie), i se imbacseste filtru de aer mai rapid, oricum va recomand sa spalati periodic elementul filtrant de aer. Nu porniti generatorul fara filtru sau cu filtru ud si evitati pe cat posibil sa-l utilizati in praf excesiv
- folositi un cablu de la el la consumatori cat mai scurt si care sa nu stea incolacit tip bobina, daca utilizati bobina desfaceti tot cablul de pe ea si insirati-l cu bucle cat mai largi pe pamant. Va recomand prelungitoare de calitate, fugiti de cele din super si Hypermarcheturi, au sectiunea firului mica si legaturile slabe, le recunoasteti fiind subtiri si foarte maleabile chiar daca au preturi atractive, cautati ceva la magazine de specialitate profi.
- daca doriti totusi sa-l utilizati si sa aveti si liniste deplina puteti sa-l puneti intr-o groapa carei-a i-ati captusit peretii si acoperisul cu vata mineala de fatada, dar lasati si spatiu de evacuare gaze si admisie aer.
Elddis Avante 482 trasa de Toyota Hilux la pescuit
- Cristian Irimescu
- Membru forum
- Mesaje: 727
- Membru din: 18 Apr 2008, 13:11
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 22 Apr 1972
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
Multumim pentru precizari...interesanta observatia ca daca se rastoarna, senzorul de lipsa ulei nu-l lasa sa porneasca..pana nu se aduna iarasi uleiul in baie.
-
- Membru forum
- Mesaje: 1181
- Membru din: 27 Oct 2009, 11:32
- Oras: Brasov
- Data nasterii: 11 Sep 1958
- Localitate: Brasov
- Contact:
Re: In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
Am si eu un 2600. De obicei il transport rasturnat, dar numai pe partea opusa carburatorului. Nu pateste nimic. Trebuie doar golita camera de nivel constant din carburator. Si trebuie sa stiti ca-l transport in lada de sub pat in rulota. Nu miroase nimic, nu curge nimic. Singura precautie este la pornire. Asteptati putin pana se restabileste nivelul de ulei si de benzina.
Nu conteaza daca sunt consumatori bransati la pornire. Invertorul oricum este inhibat de turatia motorului si de o mica temporizare.
Si acum ceva argumente la cele spuse.
Trecera uleiului din partea superioara a chiulasei in carter se face pe partea cu carburatorul.
Nivelul de ulei in pozitia culcat, nu depaseste cilindrul, deci nu exista posibilitatea de scurgere a uleiului pe langa segmenti daca sta culcat o perioada mare de timp.
Carburatorul, in pozitie culcat, este mai sus decat rezervorul, deci nu se poate scurge benzina din rezervor prin cadere, chiar daca accidental ramane robinetul deschis.
In rest... toate sfaturile sunt binevenite.
Bafta si minuni!
Nu conteaza daca sunt consumatori bransati la pornire. Invertorul oricum este inhibat de turatia motorului si de o mica temporizare.
Si acum ceva argumente la cele spuse.
Trecera uleiului din partea superioara a chiulasei in carter se face pe partea cu carburatorul.
Nivelul de ulei in pozitia culcat, nu depaseste cilindrul, deci nu exista posibilitatea de scurgere a uleiului pe langa segmenti daca sta culcat o perioada mare de timp.
Carburatorul, in pozitie culcat, este mai sus decat rezervorul, deci nu se poate scurge benzina din rezervor prin cadere, chiar daca accidental ramane robinetul deschis.
In rest... toate sfaturile sunt binevenite.
Bafta si minuni!
invata repede si aplica... tot repede.
RENAULT Megane IV TCE140
Rulotă T.E.C. Siena Saphir 390T
tel. 0742044570
RENAULT Megane IV TCE140
Rulotă T.E.C. Siena Saphir 390T
tel. 0742044570
Re: In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
De 2 ori am patit-o, a fost culcat generatorul si cand am incercat sa-l pornesc nu a mai vrut, in plus sfoara a devenit foarte greu de tras, explicatia a fost ca i-a venit ulei in capul pistonului. Si la service mi-a recomandat sa nu-l transport culcat.
La pornit la fel, aveam un consumator maricel pe el si cand dadea sa porneasca ii dadea in nas, deci nu doare mana cred daca se scot intai eventualii consumatori cuplati dupa care se porneste, asa cum scrie si in manual.
Deci ....... faceti cum credeti, tot patitul e priceput. Iesiri cat mai multe si frumoase va doresc !
La pornit la fel, aveam un consumator maricel pe el si cand dadea sa porneasca ii dadea in nas, deci nu doare mana cred daca se scot intai eventualii consumatori cuplati dupa care se porneste, asa cum scrie si in manual.
Deci ....... faceti cum credeti, tot patitul e priceput. Iesiri cat mai multe si frumoase va doresc !
Elddis Avante 482 trasa de Toyota Hilux la pescuit
-
- Membru forum
- Mesaje: 250
- Membru din: 28 Oct 2006, 01:31
- Localitate: Galati
- Contact:
Re: In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
Intradevar acele prelungitoare portocali de la supertmarketuri sun foarte proate.
Am avut unul la mare in camping si a luat foc!!!
Nu am consumatori mari in rulota...am leduri ,pompe si laptop.
Am avut unul la mare in camping si a luat foc!!!
Nu am consumatori mari in rulota...am leduri ,pompe si laptop.
PASSAT 1.9 TDI +BEYERLAND 430-MD AN 1994
- Isdraila Ioan
- Membru forum
- Mesaje: 706
- Membru din: 11 Feb 2010, 15:13
- Oras: Arad
- Data nasterii: 14 Iun 1954
- Localitate: Galati
- Contact:
Re: In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
De obicei cablul electric siliconat rosu este de proasta calitate .Eu am rola de cablu de culoare neagra care este mai rigid decit cel rosu .Pentru siguranta mea ,nu ma uit la pret.
fam.Isdraila Ioan si Valentina
Volvo V50 2.0 HDi+
Camper Ford Meridian CI International 314
Tel.0729929120-Nea Nelu e-mail gl99vrc@yahoo.com . "Partea interesanta la oamenii inteligenti,este ca par nebuni in fata prostilor"Albert Einstein.
Volvo V50 2.0 HDi+
Camper Ford Meridian CI International 314
Tel.0729929120-Nea Nelu e-mail gl99vrc@yahoo.com . "Partea interesanta la oamenii inteligenti,este ca par nebuni in fata prostilor"Albert Einstein.
- Niky Radu
- Membru forum
- Mesaje: 1138
- Membru din: 26 Dec 2010, 16:38
- Localitate: Bucuresti,11Iunie
- Contact:
Re: In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
Cablurile de curent portocalii pot fi si fake-uri sau chinezarii ieftine, inainte de a cumpara si folosi un prelungitor de curent trebuie sa stii ce consumatori vei baga pe el, un cablu cu 3 fire litate de 1mm poate avea aceeasi grosime ca a unuia cu fire litate de 2.5 mm, nu faci decat sa platesti plastic in plus sau sa te bucuri ca este mai ieftin, eu folosesc un prelungitor portocaliu cu fire litate de 2.5mm si chiar l-am folosit pentru un aparat de sudura fara probleme, deci atentie mare...la fire
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Elddis 2000
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
0744670978 telekom
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Elddis 2000
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
0744670978 telekom
- George Marcu
- Membru forum
- Mesaje: 561
- Membru din: 30 Oct 2006, 18:44
- Localitate: Bucuresti
Re: In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
Daca tot va este asa frica de cablul fake sau original din care este facut prelungitorul, luati un colac de cablu 3x2,5mmp sau si mai bine 3x4mmp, un stecher si o cupla de 16 amperi (modelele rosii din cauciuc) si v-ati facut mama prelungitoarelor. Sigur e mai ieftin decat un prelungitor similar gata facut.
Niciodata sa nu mergeti cu viteza mai mare decat poate ingerul vostrul pazitor sa zboare...
George Marcu @ maurice
Campervan Weinsberg CaraBus 600DQ
George Marcu @ maurice
Campervan Weinsberg CaraBus 600DQ
- George Marcu
- Membru forum
- Mesaje: 561
- Membru din: 30 Oct 2006, 18:44
- Localitate: Bucuresti
Re: In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
Am uitat, pentru cablurile de cupru ca sa nu aveti dureri de cap pe timp de vara cu 30 de grade afara:
La 1,5 mmp puteti merge pana la 10A (normativul I7 zice 18A)
La 2,5 mmp puteti merge pana la 16A (normativul I7 zice 25A)
La 4 mmp puteti merge pana la 25A (normativul I7 zice 34A)
Deci pentru IG2600 cel mai puternic din cele discutate aici un cablu cu sectiunea de 1,5mmp ar fi suficient, dar datorita lungimilor de cablu si a altori factori ar fi recomandat 2,5 mmp.
La 1,5 mmp puteti merge pana la 10A (normativul I7 zice 18A)
La 2,5 mmp puteti merge pana la 16A (normativul I7 zice 25A)
La 4 mmp puteti merge pana la 25A (normativul I7 zice 34A)
Deci pentru IG2600 cel mai puternic din cele discutate aici un cablu cu sectiunea de 1,5mmp ar fi suficient, dar datorita lungimilor de cablu si a altori factori ar fi recomandat 2,5 mmp.
Niciodata sa nu mergeti cu viteza mai mare decat poate ingerul vostrul pazitor sa zboare...
George Marcu @ maurice
Campervan Weinsberg CaraBus 600DQ
George Marcu @ maurice
Campervan Weinsberg CaraBus 600DQ
Re: In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
Inca ceva foarte important: verificati nivelul uleiului la fiecare pornire. Generatoarele insonorizate cu invertor cum e si Sinemasterul, sunt motoare cu turatie variabila racite pe aer, turatia in regim normal fiind mai mare decat la restul pentru ca stiu sa-si moduleze puterea deci E ABSOLUT NORMAL SA CONSUME ULEI, nu va alertati si cititi bine manualul, la fel se intampla cu toate marcile de insonorizate.
Inainte de a-i da sfoara trebuie sa verificati joja iar NIVELUL DE ULEI SA FIE PE MAXIM !! Cei care vreti sa va luati un generator si sunteti in dubii intre un open frame (normal cu cadru) sau un Sinemaster, va expun niste diferente ca utilizator al ambelor:
1. CONSUMUL: Cele mai multe open frame au motoare Honda - un motor foarte bun, fie ca sunt Honda integral sau au doar motoarele (AGT de exemplu) si indiferent de motorul Honda - GX 160, GX 200, GX 270, GX 390, se lauda cu un consum de combustibil de 313 g/kWh. Kipor Sinemaster spune ca are un consum de combustibil de 500 g/kWh, daca v-ai lua dupa cifre, ati spune ca un open frame cu motor Honda consuma mai putin, in realizate e o inducere in eroare prin omisiune.
Sinemaster-ul are posibilitatea de a-si regla turatia si implicit consumul de carburant in functie de consumatorii cuplati la el, cu alte cuvinte un IG 2000 daca are consumatori de 500 W pe el va merge la ralanti si va consuma foarte putin, bine daca iti pui telefonul la incarcat de 5 W, nu va scadea turatia sub ralanti, dar oricum generatorul e capabil sa moduleze putere pe o plaja impresionant de mare. Am fost surprins cand am constatat ca un rezervor de 3,7 l de la IG 2000 a ajuns 11 ore non stop la 2 lazi frigorifice si alte 20 maruntisuri (telefoane, laptopuri, lanterne, incarcatoare, ect) sa spunem un maxim 450 W total. La fel, un IG 2600 a facut fata cu brio la 2 calculatoare, un copiator laser mare si iluminatul dintr-o camera desi au functionat simultan iar puterile consumatorilor insumate depaseau puterea lui maxima de 2,6 KW.
Un open frame normal de 3.5 KWA de vreo 2.500 RON, cu un motor Honda GX 200 ca sa fie rentabil la consum de carburant, va trebui sa-l folosesti la capacitatea maxima ca sa-ti scoata acel consum, el nu stie sa-si moduleze puterea iar rezervorul la fel de rapid se goleste chiar daca are pe el consumatori de 3 KWA sau 0,5 KWA. Exemplu cel mai clar, cu un rezervor de 3,6 l un asemenea generator a functionat 6 ore in loc de 11 cu aceeasi consumatori. Iar cu alta ocazie, la o pornire a unui consumator de 2200 W "a dat in nas" avand legat deja un alt consumator de 750 W, pe cand IG-ul 2600 suporta doar consumatorul de 2200 W.
2. ZGOMOTUL. Daca e sa te iei dupa etichete si nivelul de decibeli emisi, cele insonorizate ar fi cu doar 10-15 % linistite, dar in practica diferenta e IMENSA; un insonorizat in suporti la 30 m si uiti de el la 50 m, eventual pitit dupa ceva; pe cand la unul conventional la 30 m iti tiuie capul cand se opreste.
3. AVR-ul. Dispozitivul asta reduce fluctuațiile de tensiune și frecvență spre minim, astfel poate fi alimentat orice echipament electric sau electronic mofturos gen televizor, laptop, camere video sau altele. Nu va sfatuiesc sa va cuplati la incarcat aparatele astea la un generator fara aceasta dotare, fie ca e Einhel, Fayrlane sau alte trasnai de 700 W la 350 RON fie ca e Honda, fara AVR riscati. Un bec montat pe asemenea generator devine orga de lumini si puteti vedea asta pe voltmetru sau daca are sau puteti sa-l masurati voi cu unul.
Sinemasterul are AVR si functioneaza minunat; aveam la o constructie in renovare pe santier o veioza cu bec si un radio care cam palpaiau si respectiv caraiu de la tensiunea retelei; la o pana de curent ce a durat jumate de zi am trecut pe IG 2600 - nu se intampla nimic cand mai pornea si un fai de 850 W sau o percutanta de 450 W, curentul era mai bun decat cel de la retea.
4. GREUTATEA Un open frame de 2,5 KWA are cam 30 kg, un 3,3 KWA cam 40 kg, iar cele de 5,5 KVA se invart cam la 85-90 kg, deci te cam rup de spate si ocupa foarte mult spatiu la transport. Un IG 2000 are 22 kg iar un IG 2600 are 26 kg si sunt facute sa fie duse cu o singura mana, deci sunt decente pentru un om ca si greutate, eu mergeam cu amandoua odata pline.
Sper sa va ajute cele spuse de mine, iar daca aveti un Sinemaster pe la iesirile voastre sa aveti grija de el ca e o scula buna.
Inainte de a-i da sfoara trebuie sa verificati joja iar NIVELUL DE ULEI SA FIE PE MAXIM !! Cei care vreti sa va luati un generator si sunteti in dubii intre un open frame (normal cu cadru) sau un Sinemaster, va expun niste diferente ca utilizator al ambelor:
1. CONSUMUL: Cele mai multe open frame au motoare Honda - un motor foarte bun, fie ca sunt Honda integral sau au doar motoarele (AGT de exemplu) si indiferent de motorul Honda - GX 160, GX 200, GX 270, GX 390, se lauda cu un consum de combustibil de 313 g/kWh. Kipor Sinemaster spune ca are un consum de combustibil de 500 g/kWh, daca v-ai lua dupa cifre, ati spune ca un open frame cu motor Honda consuma mai putin, in realizate e o inducere in eroare prin omisiune.
Sinemaster-ul are posibilitatea de a-si regla turatia si implicit consumul de carburant in functie de consumatorii cuplati la el, cu alte cuvinte un IG 2000 daca are consumatori de 500 W pe el va merge la ralanti si va consuma foarte putin, bine daca iti pui telefonul la incarcat de 5 W, nu va scadea turatia sub ralanti, dar oricum generatorul e capabil sa moduleze putere pe o plaja impresionant de mare. Am fost surprins cand am constatat ca un rezervor de 3,7 l de la IG 2000 a ajuns 11 ore non stop la 2 lazi frigorifice si alte 20 maruntisuri (telefoane, laptopuri, lanterne, incarcatoare, ect) sa spunem un maxim 450 W total. La fel, un IG 2600 a facut fata cu brio la 2 calculatoare, un copiator laser mare si iluminatul dintr-o camera desi au functionat simultan iar puterile consumatorilor insumate depaseau puterea lui maxima de 2,6 KW.
Un open frame normal de 3.5 KWA de vreo 2.500 RON, cu un motor Honda GX 200 ca sa fie rentabil la consum de carburant, va trebui sa-l folosesti la capacitatea maxima ca sa-ti scoata acel consum, el nu stie sa-si moduleze puterea iar rezervorul la fel de rapid se goleste chiar daca are pe el consumatori de 3 KWA sau 0,5 KWA. Exemplu cel mai clar, cu un rezervor de 3,6 l un asemenea generator a functionat 6 ore in loc de 11 cu aceeasi consumatori. Iar cu alta ocazie, la o pornire a unui consumator de 2200 W "a dat in nas" avand legat deja un alt consumator de 750 W, pe cand IG-ul 2600 suporta doar consumatorul de 2200 W.
2. ZGOMOTUL. Daca e sa te iei dupa etichete si nivelul de decibeli emisi, cele insonorizate ar fi cu doar 10-15 % linistite, dar in practica diferenta e IMENSA; un insonorizat in suporti la 30 m si uiti de el la 50 m, eventual pitit dupa ceva; pe cand la unul conventional la 30 m iti tiuie capul cand se opreste.
3. AVR-ul. Dispozitivul asta reduce fluctuațiile de tensiune și frecvență spre minim, astfel poate fi alimentat orice echipament electric sau electronic mofturos gen televizor, laptop, camere video sau altele. Nu va sfatuiesc sa va cuplati la incarcat aparatele astea la un generator fara aceasta dotare, fie ca e Einhel, Fayrlane sau alte trasnai de 700 W la 350 RON fie ca e Honda, fara AVR riscati. Un bec montat pe asemenea generator devine orga de lumini si puteti vedea asta pe voltmetru sau daca are sau puteti sa-l masurati voi cu unul.
Sinemasterul are AVR si functioneaza minunat; aveam la o constructie in renovare pe santier o veioza cu bec si un radio care cam palpaiau si respectiv caraiu de la tensiunea retelei; la o pana de curent ce a durat jumate de zi am trecut pe IG 2600 - nu se intampla nimic cand mai pornea si un fai de 850 W sau o percutanta de 450 W, curentul era mai bun decat cel de la retea.
4. GREUTATEA Un open frame de 2,5 KWA are cam 30 kg, un 3,3 KWA cam 40 kg, iar cele de 5,5 KVA se invart cam la 85-90 kg, deci te cam rup de spate si ocupa foarte mult spatiu la transport. Un IG 2000 are 22 kg iar un IG 2600 are 26 kg si sunt facute sa fie duse cu o singura mana, deci sunt decente pentru un om ca si greutate, eu mergeam cu amandoua odata pline.
Sper sa va ajute cele spuse de mine, iar daca aveti un Sinemaster pe la iesirile voastre sa aveti grija de el ca e o scula buna.
Elddis Avante 482 trasa de Toyota Hilux la pescuit
- Beatrice Popescu
- Membru forum
- Mesaje: 22
- Membru din: 14 Ian 2012, 15:02
- Oras: Ploiesti
- Data nasterii: 19 Mai 1980
- Localitate: Ploiesti
- Contact:
Re: In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
Salutare stimati rulotisti.Am un generator Einhel de 850 w fara AVR si cum spuneati mai sus are fluctuati de tensiune 240-260 volti .Ma gindeam sa pun imediat dupa generator un redresor sa taie aceste virfuri de tensiune nu de alta dar imi este frica sa nu buseasca ceva .Ce sfaturi imi dati.
Cu stima BOBY.
Cu stima BOBY.
beyerland 3.8
hyundai terracan
0788/639775 vdf
Ploiesti
hyundai terracan
0788/639775 vdf
Ploiesti
- Sandu Toma
- Membru forum
- Mesaje: 2711
- Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: In atentia utilizatorilor de Kipor Sinemaster
@Boby
Eu zic sa pui un stabilizator , nu un redresor fiindca in acest caz obtii CURENT CONTINUU, care nu prea iti este de folos ! :D
Eu zic sa pui un stabilizator , nu un redresor fiindca in acest caz obtii CURENT CONTINUU, care nu prea iti este de folos ! :D
Orice problema are o rezolvare practica