Mesaj
de Radu Pascu » 25 Mai 2017, 20:27
Sunt foarte multumit de ea. Am adunat ceva Km. Merg aproape zilnic cu ea la birou (in functie de conditiile meteo). O folosesc si pe teren, in sensul ca merg cu autobuzul pana unde am treaba si apoi cu trotineta in zona (5-8Km de obicei). Acelasi lucru il fac si cu masina personala, daca am interes.
Cu autonomia..... cam o saptamana. Mai precis 26-28Km la viteza medie de 20Km/h. Viteza maxima cu mine (102kg) este tot de 30km/h, dar cu un demaraj putin mai lung. Oricum in Brasov, cam peste tot este un pic de panta si este greu de apreciat. Insa eu consider ca si asa este o viteza destul de mare si uneori chiar periculoasa pentru trotineta. In caz de oprire de urgenta, am observat ca este mai eficient sa franezi si apoi sa sari de pe ea facand cativa pasi. Se scurteaza distanta de oprire. La 20Km/h este o viteza la care poti sa opresti in siguranta si placuta la mers. La viteza mare, apare si o solicitare mai mare a muschilor in momentele de demaraj (care este considerabil) dar mai ales la franare. Apoi trebuie sa "presezi" ca la ski, toate hopurile mai mari (borduri, gropi, viraje, etc) pentru a mentine echilibrul. Si asta si datorita aderentei la sol, care nu prea este de laudat.
Concluzia internationala fata de acest model......este printre cele mai bine cotate in lume calitate-pret-aspect-functii-performante. Sigur ca sunt si altele mai performante, dar la alti bani. Si in final....de ce sa n u dam de lucru "la ai nostri"? Sa nu uitam ca este un concept romanesc (ing. Sarbu S.) si fabricat la Craiova cu componente fabricate in China (mai ieftin).
invata repede si aplica... tot repede.
RENAULT Megane IV TCE140
Rulotă T.E.C. Siena Saphir 390T
tel. 0742044570